Latest topics
» assay
4th August 2011, 10:13 pm by Guest

» APP Leading Website Generator
4th August 2011, 11:47 am by Guest

» check-up
4th August 2011, 10:03 am by Guest

» Blu-ray to iPad Ripper lift Blu glimmer DVD movies quest of iPad
4th August 2011, 8:24 am by Guest

» ubiquitous
4th August 2011, 6:07 am by Guest

» South african indian dating. Nz internet dating.
3rd August 2011, 8:57 pm by Guest

» WHAT CREEPY IDEA ON YOUTUBE HASN'T ALREADY BEEN DONE YET?
3rd August 2011, 7:30 pm by Guest

» buy facebook fan f8
3rd August 2011, 3:15 pm by Guest

» division
3rd August 2011, 11:43 am by Guest

RSS feeds


MSN 



Help needed

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Help needed

Post by daydreaming on 24th February 2010, 6:55 pm

hi guys,

i intending to get a 1.6l koup but i have 2 color in mind but dunno which 1 to choose from, maybe u guys could help mi to make decision? Vote?

Racing red koup with red seats
Lime green koup with black seats
Lime green koup with red seats --> is this combination funny?

Hope to join u guys soon for the MU..
Thanks..

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by dunbother on 24th February 2010, 7:06 pm

Hi there, what matters most if whether r u okie with the combination. 
look thru the gallery, there a red koup with red seat. for the lime with black it looks fine i suppose, for lime with red seat, u might have to imagine
daydreaming wrote:hi guys,

i intending to get a 1.6l koup but i have 2 color in mind but dunno which 1 to choose from, maybe u guys could help mi to make decision? Vote?

Racing red koup with red seats
Lime green koup with black seats
Lime green koup with red seats --> is this combination funny?

Hope to join u guys soon for the MU..
Thanks..
avatar
dunbother
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by NiVleK on 24th February 2010, 10:21 pm

Lime green with red seats = watermelon. Got one coming.

Anyway, you have to decide on the color. This is your car...one that you will be driving for quite some time.
avatar
NiVleK
Senior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by melburn on 24th February 2010, 10:27 pm

Get fabric seat, take the money and go outside customise ur seats.
Tats wat i will do.

avatar
melburn
Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by daydreaming on 24th February 2010, 10:30 pm

NiVleK wrote:Lime green with red seats = watermelon. Got one coming.

Anyway, you have to decide on the color. This is your car...one that you will be driving for quite some time.

erm.. whois car is having this combination? can i take a look?

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by unlimitedz on 24th February 2010, 10:33 pm

Hmmm.. i shld really voice out on this... come for MU first... see see/look look which color u prefer MOST. note lime green may seem abit yellowish white durin e nite. lolx. for me i got RR. no redseats.
Well, kinda regret upon e 2nd MU wif Koups. fall in love wif limegreen. but too bad=(
you have a choice. time ur time to decide. aftall itz ur ride

_________________
Given e amnt of Style & Substance tat was packed in2 e price tag; offer is simply remarkable.
Dynamic, purposeful and lustrous.
Thank you very much Koup – you were terrific.

Koup TestDrive @ http://www.ceratoforte.forumotion.com/general-discussion-for-koup-owners-f28/koup-16manual-test-drive-t2285.htm
RacingRed Koup @ http://www.ceratoforte.forumotion.com/expose-your-forte-koup-f3/unlimitedz-koup-t2857.htm#110780
avatar
unlimitedz
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by daydreaming on 24th February 2010, 11:08 pm

unlimitedz wrote:Hmmm.. i shld really voice out on this... come for MU first... see see/look look which color u prefer MOST. note lime green may seem abit yellowish white durin e nite. lolx. for me i got RR. no redseats.
Well, kinda regret upon e 2nd MU wif Koups. fall in love wif limegreen. but too bad=(
you have a choice. time ur time to decide. aftall itz ur ride

when u guys having the next MU?

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by unlimitedz on 25th February 2010, 12:54 am


_________________
Given e amnt of Style & Substance tat was packed in2 e price tag; offer is simply remarkable.
Dynamic, purposeful and lustrous.
Thank you very much Koup – you were terrific.

Koup TestDrive @ http://www.ceratoforte.forumotion.com/general-discussion-for-koup-owners-f28/koup-16manual-test-drive-t2285.htm
RacingRed Koup @ http://www.ceratoforte.forumotion.com/expose-your-forte-koup-f3/unlimitedz-koup-t2857.htm#110780
avatar
unlimitedz
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 25th February 2010, 1:08 am

daydreaming wrote:
NiVleK wrote:Lime green with red seats = watermelon. Got one coming.

Anyway, you have to decide on the color. This is your car...one that you will be driving for quite some time.

erm.. whois car is having this combination? can i take a look?
bro sanyu is the one. he is collecting sometime soon
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Geldorave on 25th February 2010, 1:16 am

yeah Sanyu has the 'watermelon' combi, i think it will look great and unique!...i actually wanted R.red wif red seats, but i felt it will look more like a mobile cheery on the road....so went back to basics (black leather seats)
avatar
Geldorave
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Siao_Liao on 25th February 2010, 11:32 am

daydreaming wrote:hi guys,

i intending to get a 1.6l koup but i have 2 color in mind but dunno which 1 to choose from, maybe u guys could help mi to make decision? Vote?

Racing red koup with red seats
Lime green koup with black seats
Lime green koup with red seats --> is this combination funny?

Hope to join u guys soon for the MU..
Thanks..

nv consider black?

Siao_Liao
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 25th February 2010, 11:35 am

i think u got to decide whether u wan red or lime green first.. then choose seats color.. hehee
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by NiVleK on 25th February 2010, 12:57 pm

Its ultimately your car!
avatar
NiVleK
Senior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Guardian on 25th February 2010, 2:05 pm

Go with your feelings.
Most popular colour is white, red and black
avatar
Guardian
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Geldorave on 25th February 2010, 2:23 pm

too bad they dun provide the black and red combi interior..sigh...only black and red..
avatar
Geldorave
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 25th February 2010, 2:27 pm

Geldorave wrote:too bad they dun provide the black and red combi interior..sigh...only black and red..
u mean the dashboard?
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Guardian on 25th February 2010, 2:29 pm

Think it's the seat.
No one gets the red dashboard I guess
avatar
Guardian
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 25th February 2010, 2:31 pm

cos bro geldorave says black and red combi interior.. if seats then can be done...

anyway one person got red dashboard.. dunno hw accidentally kena shipped tt way from korea
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Guardian on 25th February 2010, 2:36 pm

That's lucky. Who is it?
I beg for red dashboard on my knees and answer is still no.
avatar
Guardian
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Geldorave on 25th February 2010, 2:42 pm

sorry my post was a bit vague....black and red interior means the red dash board and the rest is black...

not red car and black seats..ahaha

hope this clears up
avatar
Geldorave
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 25th February 2010, 2:50 pm

Guardian wrote:That's lucky. Who is it?
I beg for red dashboard on my knees and answer is still no.
a black koup.. 2L if nt wrong.. manual one. u cant ask for it.. his is from korea tt way so no choice but it doesnt come with mood lighting
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by daydreaming on 25th February 2010, 11:23 pm

I prefer racing red but it seem like this color is very common..

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 25th February 2010, 11:31 pm

its common cos its nice.....but I think the red is fiercer than spicy red..no offence
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 25th February 2010, 11:47 pm

daydreaming wrote:I prefer racing red but it seem like this color is very common..
lol.. actually lime green also common.. in fact the koups i spotted on the road almost all are lime green ones.. i never spotted red and only spotted white once.
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 26th February 2010, 12:02 am

i think must be the area they live..my se told me that day alot of rr koupians in the west...must be the effect of the factory fumes...haha

PS I live in JW
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 26th February 2010, 12:05 am

aryanz82 wrote:i think must be the area they live..my se told me that day alot of rr koupians in the west...must be the effect of the factory fumes...haha

PS I live in JW
is it? i stay in the west also but never see any red leh!
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 26th February 2010, 12:16 am

JE near stadium theres one red...and soon..across that canal..there will be one more red too Wink
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 26th February 2010, 12:18 am

aryanz82 wrote:JE near stadium theres one red...and soon..across that canal..there will be one more red too Wink
we will do a meetup next time
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 26th February 2010, 12:25 am

Please do.....i need to connect with my koupians bro and sis....sharing opinions online doesnt beat meeting face to face and seeing the real deal....our rides...

whens the next MU?
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 26th February 2010, 12:29 am

aryanz82 wrote:Please do.....i need to connect with my koupians bro and sis....sharing opinions online doesnt beat meeting face to face and seeing the real deal....our rides...

whens the next MU?
we actually have 2 MU tomorrow night.. the west siders and the koups.. anyway, dun worry, we have MU pretty often
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Sanyu on 26th February 2010, 12:36 am

whitechoco wrote:
daydreaming wrote:
NiVleK wrote:Lime green with red seats = watermelon. Got one coming.

Anyway, you have to decide on the color. This is your car...one that you will be driving for quite some time.

erm.. whois car is having this combination? can i take a look?
bro sanyu is the one. he is collecting sometime soon

Bro, HAHA!! That's my CAR!! Lime Green plus Red leather seats. I'll post up photos if I'm collecting my car tomorrow. I think whole Singapore only I have this colour combi!! Haha. BUT BUT BUT, u must be prepared that your friends will laugh at you. TMD, my friends everyday ask me when my watermelon is coming. Some even say why don't put yellow seats... Yellow watermelon more ex leh... WTF?!

Anyway, I dun wanna buy Black and White cuz when dirty easy to see. I don't like. Red too common on the road. Blue not good for me (superstitious). So chose Lime Green. Mum likes too. Haha. Den I saw the showroom's black koup with red leather seats. So I chose it without thinking. After that I realised it's a bit wierd. But HECK CARE LA. Whole Singapore only I have lor... HAHAHA! Unique. When you see a Lime Koup on road, check out the seats. If it's red 100% is me!! HAHAHA!!
avatar
Sanyu
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 26th February 2010, 12:38 am

Sanyu wrote:

Bro, HAHA!! That's my CAR!! Lime Green plus Red leather seats. I'll post up photos if I'm collecting my car tomorrow. I think whole Singapore only I have this colour combi!! Haha. BUT BUT BUT, u must be prepared that your friends will laugh at you. TMD, my friends everyday ask me when my watermelon is coming. Some even say why don't put yellow seats... Yellow watermelon more ex leh... WTF?!

Anyway, I dun wanna buy Black and White cuz when dirty easy to see. I don't like. Red too common on the road. Blue not good for me (superstitious). So chose Lime Green. Mum likes too. Haha. Den I saw the showroom's black koup with red leather seats. So I chose it without thinking. After that I realised it's a bit wierd. But HECK CARE LA. Whole Singapore only I have lor... HAHAHA! Unique. When you see a Lime Koup on road, check out the seats. If it's red 100% is me!! HAHAHA!!
i will keep a look out.. hahaa
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 26th February 2010, 12:38 am

whitechoco wrote:
aryanz82 wrote:Please do.....i need to connect with my koupians bro and sis....sharing opinions online doesnt beat meeting face to face and seeing the real deal....our rides...

whens the next MU?
we actually have 2 MU tomorrow night.. the west siders and the koups.. anyway, dun worry, we have MU pretty often

roger..saw the thread...will come down if im free...tnx!

sorry for side tracking a bit ya
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Sanyu on 26th February 2010, 12:39 am

but bro, if u wanna do Lime Green and Red Leather seats, den we must take pic together... Haha... Only 2 in Singapore... XD
avatar
Sanyu
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 26th February 2010, 12:43 am

aryanz82 wrote:
whitechoco wrote:
aryanz82 wrote:Please do.....i need to connect with my koupians bro and sis....sharing opinions online doesnt beat meeting face to face and seeing the real deal....our rides...

whens the next MU?
we actually have 2 MU tomorrow night.. the west siders and the koups.. anyway, dun worry, we have MU pretty often

roger..saw the thread...will come down if im free...tnx!

sorry for side tracking a bit ya
sure thing!
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 26th February 2010, 12:44 am

Sanyu wrote:but bro, if u wanna do Lime Green and Red Leather seats, den we must take pic together... Haha... Only 2 in Singapore... XD

too bad theres no yellow seats...then the two of you can really be 2 of a kind..hahha

red melon n yellow melon...im drooling already...haha

no hard feelings ya
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Sanyu on 26th February 2010, 12:51 am

Haha... I didn't think so much la... Lime green looks outstanding and it's not normal green.. It's Lambo green. But I like the red sports leather seats.

Aiya, u sit inside the car also dun see what's the colour of the car outside wad... Haha. And it's good for all kinds of festival.

Red = CNY
Green = Hari Raya + Deepavali
Red+Green = Christmas
avatar
Sanyu
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 26th February 2010, 12:53 am

Sanyu wrote:Haha... I didn't think so much la... Lime green looks outstanding and it's not normal green.. It's Lambo green. But I like the red sports leather seats.

Aiya, u sit inside the car also dun see what's the colour of the car outside wad... Haha. And it's good for all kinds of festival.

Red = CNY
Green = Hari Raya + Deepavali
Red+Green = Christmas
seriously, as i said, i bit regret never get green loh. so u made the right choice!
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by aryanz82 on 26th February 2010, 1:02 am

Sanyu wrote:Haha... I didn't think so much la... Lime green looks outstanding and it's not normal green.. It's Lambo green. But I like the red sports leather seats.

Aiya, u sit inside the car also dun see what's the colour of the car outside wad... Haha. And it's good for all kinds of festival.

Red = CNY
Green = Hari Raya + Deepavali
Red+Green = Christmas

hahaha good one man....

yah..lime green is cool..my sis saw one and said its damn chio..made me feel bad abt getting RR Sad
avatar
aryanz82
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Sanyu on 26th February 2010, 1:07 am

开心就好. Haha. See u all later if I'm getting my car... I need to get poisoned...
avatar
Sanyu
Junior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by daydreaming on 26th February 2010, 10:40 am

tonite might not be able to go for the MU.. maybe next time round.. =) cannot wait to see all the other koup.. =)

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Energy_boi on 26th February 2010, 1:21 pm

i got lime green too !!! damn chio color. i hear frm my SE say nt a lot cars lime green. Hope can get next rd...... she told me mine april batch lehz sainzzzz

Energy_boi
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by jest on 28th February 2010, 9:55 am

Sanyu wrote:Haha... I didn't think so much la... Lime green looks outstanding and it's not normal green.. It's Lambo green. But I like the red sports leather seats.

Aiya, u sit inside the car also dun see what's the colour of the car outside wad... Haha. And it's good for all kinds of festival.

Red = CNY
Green = Hari Raya + Deepavali
Red+Green = Christmas


Haha. I think you're very funny and very true . The colours for all festivals.

jest
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by daydreaming on 1st March 2010, 9:14 pm

Thanks all.. I bought koup from c&c on sat.. =)

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by jest on 1st March 2010, 9:21 pm

daydreaming wrote:Thanks all.. I bought koup from c&c on sat.. =)

Congratulations! So what's you final choice of colour and seats? Waiting time?

jest
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by daydreaming on 1st March 2010, 10:05 pm

jest wrote:
daydreaming wrote:Thanks all.. I bought koup from c&c on sat.. =)

Congratulations! So what's you final choice of colour and seats? Waiting time?

Racing red car with red seats.. =) collection will be end april to end may.. =)

daydreaming
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by whitechoco on 1st March 2010, 10:17 pm

daydreaming wrote:
jest wrote:
daydreaming wrote:Thanks all.. I bought koup from c&c on sat.. =)

Congratulations! So what's you final choice of colour and seats? Waiting time?

Racing red car with red seats.. =) collection will be end april to end may.. =)
congrats!
avatar
whitechoco
Moderator


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by JuanST on 2nd March 2010, 8:03 am

daydreaming wrote:
jest wrote:
daydreaming wrote:Thanks all.. I bought koup from c&c on sat.. =)

Congratulations! So what's you final choice of colour and seats? Waiting time?

Racing red car with red seats.. =) collection will be end april to end may.. =)

u got enuf time to look for red rims and ed tyres..... congrtas....
avatar
JuanST
Senior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by NiVleK on 2nd March 2010, 8:16 am

LOL! Super Red!
avatar
NiVleK
Senior Member


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by jest on 2nd March 2010, 9:00 am

daydreaming wrote:
jest wrote:
daydreaming wrote:Thanks all.. I bought koup from c&c on sat.. =)

Congratulations! So what's you final choice of colour and seats? Waiting time?

Racing red car with red seats.. =) collection will be end april to end may.. =)

Cool man. Mine's racing red with black seats. Collecting this Saturday. Cheers! thumbsup

jest
Newbie


Back to top Go down

Re: Help needed

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum